piątek, 1 maja 2015

Majówka+kilka informacji

Hej!
Nareszcie Majówka!!! <3
Jak się ciesze, nie mogłam się już doczekać.
A wy ?
Wczoraj nie było postu, bo byłam u koleżanki na noc, ale już wróciłam. ^^
A teraz kilka informacji:
Po pierwsze.
SSO dodali nowy konkurs.



Bierzecie udział ?
Ja nie, bo wiem, że nie wygram. XD
A prace innych są cudne, to nie chcę się upokorzyć. XD
Po drugie:
Jest nowy kod, który daje 200SC. :D
SPRING200
A po trzecie (ostatni punkt):
Majówke mam do środy. (masa czasu) XD
Na blogu zmieni się kilka rzeczy, mianowicie:
Nowe etykiety, etykieta "konie" będzie uzupełniona, wygląd bloga się zmieni.
Jak narazie takie zmiany mają pojawić się na blogu. :)

Mam do was prośbe, napiszcie w komentarzach, co wam się nie podoba na blogu, żebym mogła to poprawić i aby ten blog był jeszcze lepszy. :)
Wasza opinia dla mnie jest najważniejsza.
To tyle, czekajcie na kolejne posty na blogu. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz