piątek, 15 maja 2015

Co będzie dalej ?

Hej.
Tak więc, tytuł posta jest troche dziwny.
Przechodząc do tematu.
W moim życiu nastąpiło coś okropnego. :(
Nie mogę zbytnio się po tym pozbierać.
A właściwie zdechł mój kochany pies -Kruszynka. <3 :'(
Miała zaledwie 3 lata, a tu.... :'(
Dla innych osób może wydawać się to dziwne, bo przecież to tylko pies.
Ale nie!
To nie był TYLKO pies!
Ona była jedyna taka, wyjątkowa, tryskała szczęściem. :'(
Więc tak, nie wiem kiedy napisze kolejny post.
Myśle, że kiedy się pozbieram po tym wszystkim.
Więc do następnego posta.
A tu zdjęcie Kruszynki. <3 :'(



PS: Na SSO rozpoczął się Double, trwa on do 20 maja. Kupujecie coś ?


7 komentarzy:

  1. Jaki piękny był ;-;
    Mam nadzieję ,że szybko się pozbierasz ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuje :) Miałam trzy rybki, zdechły... I kupiłam 369 sc! Dziś kupuję AQH!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obyś szybko się pozbierała ;-; była piękna... Współczuję.......
    A co do wirtualnego świata... Ostatnio weszłaś na mojego bloga, fajnie by było, gdybyś raz na jakiś czas weszła jeszcze raz, i napisała komentarz.. I chciałam cie poprosić, czy dodasz mój blog do twoich ulubionych? chyba że ci się nie podoba, to okej...
    I jeszcze jedno pytanko... Jak ty zrobiłaś to tło? Jest cudne, a ja nwm jak to zrobić ;( Ciągle pisze mi że za duże zdjęcie, więc mam taka "kratę"... pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :'(
      Chętnie dodam twojego bloga do polecanych. :)
      Liczę, że też to zrobisz, oczywiście jeśli ci się podoba.
      Z tłem jakoś szybko mi poszło. Jeśli masz konto na fb, to wejdź na taką stronę jak Star Stable Online Backgrounds i z tamtąd weż zdjęcie. Mi pasowała wielkość. :)
      Mam nadzieje, że pomogłam. ;)

      Usuń