piątek, 6 lutego 2015

Zniknięcie kurczaków

Hej. :)
Dzisiaj wstawię zdjęcia z zadań z rodziną Sunfields i Goldspurów.

Zaczęło się od tego, że ktoś ukradł kurczaki z farmy Sunfield.

Jedyną wskazówką jaką znalazłam był :


Teraz tylko zostało dowiedzieć się czyj jest ten guzik.
Wszyscy byli zajęci i nie mieli nawet czasu zerknąć na ten mały guzik.

Więc było trzeba im pomóc.


Niestety nikt nie wiedział czyj to guzik. :/
Tylko mała Freya wiedziała, że to guzik..... Isoldy. 
(przepraszam jeśli pomyliłam się z imionami)

Isolda jednak nie chciała się przyznać,że była na farmie u Sunfield'ów.
Więc było trzeba poszukać jakiś dowodów.
Pierwszy trop znaleźliśmy na farmie u Jacoba i powiedział, że ją widział wcześnie rano jak odjeżdżała na koniu,który miał złamaną podkowę.




Dalej pojechałam na farmę Goldspurów.
Tam spotkałam bliźniaków, którzy mówili, że wiedzą coś na ten temat, ale nie chcieli powiedzieć.
Powiedzieli tylko tyle, że jeśli pobawię się z nimi w chowanego i ich znajdę to powiedzą co wiedzą na ten temat.




Kiedy miałam dość dowodów, żeby udowodnić Isoldzie, że jednak kłamie i była na farmie słonecznikowych pól, wróciłam do niej.


Kiedy Isolda przyznała się, że była na farmie, by zobaczyć się z Loke'm.
Tristan wmawiam dla swojej siostry, że to Loke ukradł kurczaki, lecz Isolda nie chciała mu wierzyć i pojechała do Luka, aby sprawdzić, że jej brat kłamie.



Isolda dowiedziała się od Filipa (ojca Luka), że Luke przyznał się do kradzieży kurczaków.
Ona nie chciała wierzyć, że on chciał ją wrobić w kradzież.
Isolda pojechała do domu i nie chciała go już więcej widzieć. ;c
Kiedy Luke o tym się dowiedział mówił, że on nie ukradł kurczaków tylko przyznał się po to aby chronić Isolde.

Kolejnego dnia gdy rozmawiałam z Idun z mamą Isoldy
Zauważyłyśmy w przyczepce jednego z kurczaków Filipa.
Bliźniacy powiedzieli, że jest ich więcej w silosie.
Tristan zaczął się denerwować i przez przypadek przyznał się, że to on ukradł kurczaki z farmy Słonecznikowych Pól.
Łapiemy kurczaki. :D

Kolejnego dnia Isolda i Luke uciekli.
Na strychu znalazłam pamiętnik Isoldy, za pomocą bliźniaków.
Tam było zapisane o tajemniczym miejscu gdzie Isolda i Loke ukrywali się.


Zapisane było  też jak tam dotrzeć.



Dojechałam do domku na drzewie, na którym siedzieli Luke i Isolda.
Opowiedziałam im o tym, że to Tristan ukradł kurczaki.
Isolda i Luke wrócili do domu, a Tristan został ukarany za to co uczynił.

Obie rodziny zaprzyjaźniły się i bez przeszkód pozwoliły  dla Luke i Isoldy spotykać się.
Gavin z Jarlaheim miał na nich oko, ale jak to Gavin nie zauważył, że go uszukali. :D

W nagrode za to, że im pomogłam dostałam klucz do ich domka na drzewie. :D
(niestety brak zdjęcia) ;c

I to tyle w tym poście, troche długi, mam nadzieje, że wam się spodoba. ;)


7 komentarzy:

  1. EJ A GDZIE SĄ BLIŹNIACY? ZNALAZŁAM JEDNEGO U KRÓW A GDZIE DRUGI?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie jest Farma Goldspurów???

    OdpowiedzUsuń
  3. Z myłyna Goldspurów jedź wyżej i tam jest Farma Goldspurów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłam ślady złamanej podkowy, ale ich mi nie wczytało do "quizu" :( Co robić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak złapać te kurczaki? PLS nie umiem, ciągle uciekają :C

    OdpowiedzUsuń