sobota, 14 lutego 2015

***

Hej. :)
Nie wiedziałam jak nazwać ten post, dlatego też są gwiazdeczki. :D
W tym poście chciałam napisać kim naprawdę jestem na SSO.
Otóż na SSO nazywam się Elsa Winterfoot. <3
A Angela Rainson, to konto które założyłam z cioteczną siostrą. :)
Blog jest o Angeli i jej przygodach. (tak powiedzmy)
Ale Angela to tak naprawde dwie osoby czyli Elsa i Zszuzsanna.
Czyli z mojej logiki wychodzi, że to jest blog o kilku osobach. xD

Myślałam całą noc, jak to napisać i w ogóle. xD
I wymyśliłam, żeby zrobić tak:
Z Angeli konta będę pokazywała jakie są zadania itp.
Może czasem się zdaży, że z innego konta. (głównie z konta Elsa)
Głównie będą to przygody Elsy i Zszuzsnny. :)
No i to chyba tyle. :)
A tutaj focia jak wyglądam na SSO. :)



Teraz porobie zakładki o sobie i o moich koniach. :)
Jeszcze muszę to wszytsko przemyśleć, ale to chyba mniej więcej tak będzie wyglądać.
To do następnego posta. :D


3 komentarze: