niedziela, 29 marca 2015

Strach na wróble :3

Hej. :D
Ostatnio robiłam nowe zadania,które dodali w aktualizacjach.
Dopiero dzisiaj udało mi się zrobić ten post, bo nie miałam czasu lub laptop był zajęty. :/
Ale lepiej później niż wcale. :D
Jeśli chcesz sama odkryć te zadania, lepiej nie oglądaj tych zdjęć. ;)




Właśnie tu zaczynają się zadania.
Droga do Czarownicy Pi.
Pozdrawiam osoby ze zdjęcia. :D
Dla Pi zachciało się pić- herbata bagienna. xd
Siano albo karaluch, co wybieracie ?
W poszukiwaniu ekologicznego worka.
Szukamy przynęty, a w zamian dostajemy ekologiczną line.
Sianko się topi.
Zbieramy drewienko.
Woda bagienna.
Zamiennik do mikstury-ost bagienny.
Zamiennik do mikstury- trujący grzyb, dobrze dowiedzieć się o tym później niż wcale. :/
On żyje!!!!! :D
Krowi Krów.

Stracha odprowadzamy do Jaspera i to koniec.
Tak kończy się to zadanie.
A w nagrodę otrzymujemy ......
Żółtą koszulę. :D
Mi się podoba. ;)


Mi się ogólnie podobały te zadania. ;)
A wam ?
To na tyle w tym poście, do następnego. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz